BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

oh kalendar ku...

Heee~
serius aku tak tau nak tulis apa...hahaha....
tapi apa kena mengena plak ngan kalendar nih?
hurm~

tadi mase bukak fb adlh member send message kat aku....
pas2 ye bg link tuk ke blog beliau...
beliau merupakan seorg guru kat tempat aku praktikel dlu...

dan apa yg menarik minat aku nak tulis pasal blog dia nih....
sbb ad macam2 tau...
puisi...kuiz....resepi buat kek pun ada tau....
nak tau lebih lanjut try terjah blog beliau.....

n yg paling aku suka...hehehe....
ye ad post pasal aku.....(walupun skit jer....hehehe)




hehehehe..tuh kalendar yg aku wat mase nak abis praktikel ari2...
xsangke plak ramai cikgu2 lain mintak kalendar tuh....

p/s: to En Aziz...very appreciate your post......laen kali tulis panjang skit yer..hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

papan kenyataan

Murid-murid kesayangan

Selamat datang