BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 17, 2011

Jawatan kosong.....

Assalamualaikum...

ceritanya camni.....tadi aku ada laa nampak satu iklan.....
iklan jawatan kosong.....
ganjarannya..............emmmm......
 agak lumayan gak.....

iklan nih aku nampak dalam facebook.....
walaupun kerja nih agak berat...
tapi aku rasa memang sangat berbaloi.....
and aku rasa takder laa berat sangat....

dah lama dah ada iklan nih.....
and aku harap korang akan terima job nih......
and aku pun dah terima job nih......boleh tambah pendapatan....

lebih-lebih lagi....bulan Ramadhan pun dah dekat nih.....

job nih boleh mula bila-bila masa je yang korang suka....
em....aku taknak cerita lebih-lebih....
baik korang tengok sendiri banner jawatan kosong nih......
jap ye aku letak gambar.....




p/s : hehehe.....amacam.......hahaha...credit to Aziz

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

papan kenyataan

Murid-murid kesayangan

Selamat datang