BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

Kepala terbakar...hati terbakar... jiwa terbakar....

Assalamualaikum wbt...

Adus...byk betul dugaan menimpa...
semalam baru aku lepas satu test killer subjek....
test REAL ANALYSIS.....
saper yang pernah amik subjek nih akan fahamlah...

bayangkan hampir 15 theorem aku hafal...
2-3 hari nih aku tidur kul 3-4 pagi....
bayangkan aku tidur hanya purata 3 jam sehari.....
semata-mata nak hafal theorem2 tu sume.....

semalam...mase test bleh tak igt plak....
memang sume soklan yang masuk antara yang aku hafal....
tapi apakan daya....tak sume kita akan ingat....
memang panas kepala hotak aku nak mikir....

selesai test...aku pegi laa makan ngan member....
lapar giler kot....dr petang tak makan.....
ada ke bleh sejam nunggu order tak sampai2....
pergi tanye MAKCIK kedai tuh.....
bleh dia kata....."sabar dik kita buat satu2"...
nak tau apa maksud dia......
dia akan kumpul sume order pastu kalo ada order yang same dia akan buat dulu....
aku taknak ar criter lebih aku harap korg faham....
pastu bleh dia cakap....
"dik kalo nak cepat jgn order...pegi la kgn nasi aym ke nasi lemak sana ke...."
Aiseh panas betul hati aku nih....
dahlah MAKCIK indon....

so kpd member2 yg kat utm....jgn mkn kat "BLUE CAFE" kat FKE (P19).....
adus....terbakor jiwa aku semalm......
rase geram je......

 
p/s: kalo ikutkan....cam cite hantu kak limah....."kita bakor je"

7 comments:

  1. haha.. p lah crik mkn kt tmpt len plak eh..

    ReplyDelete
  2. ishh3...smlm pn aku bru pergi sne..mmg dier msak stu2...dan ambik msak utk order yg sme..klu xsma, jwbnye lmbt ler..kan? huhu~ sian kt ko~ sbar yer..

    aku pn nak bako je~~ [pusing-pusing tangan]

    ReplyDelete
  3. nyesal aku ikut diorg mkn kat sni....

    kalo ikut idea aku nak mkn kat N24 kan senang....
    saper lah aku kan diorg nak ikut aku......

    ReplyDelete
  4. IQ:

    mu kene kesian kat makcik tuh.....hahaha
    sbb mase nak balik kitorg saje g order menu mahal2...pas2 balik.....
    care tak....hahahaha....

    ReplyDelete
  5. hehe..posting yg menarik..ibaratnya sudah jatuh ditimpa tangga...tp dalam hidup mmg begitu, ada masa dan ketikanya, ujian bertimpa2..tp semua itu daripada Allah untuk menguji hambaNya..mudah2an hambaNya menerima dgn tabah dan bersangka baik dgnNYa.

    “Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.” (Al-Baqarah: 216)

    " seorang lelaki kesedihan kerana kehilangan kasutnya ketika keluar dari masjid, sehinggalah dia bertemu dgn seorang lelaki berjalan tanpa kakinya"

    fikir2kanlah...

    ReplyDelete
  6. ha3. aku penah mkn kt situ gak. memang lame kne tunggu. so itu adlh kali pertama dan terakhir mkn kt p19.

    ReplyDelete
  7. Cikgu Zalie:

    btul2....semua adlh ujian.....kita just kena sabar hadapinya.....

    NS:

    hehehe...same....the first n the last.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

papan kenyataan

Murid-murid kesayangan

Selamat datang