BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

Hari Memperingati Kekasih


Assalamualaikum wbt...


Hari Memperingati kekasih bagi aku bukanlah hari valentine yg ramai org sambut tuh....
tp bagi aku hari memperingati kekasih yg sbnr ialah hari maulud nabi kita...
iaitu Nabi Muhammad SAW.....kekasih Allah...
Salam Maulidur Rasul skali agi aku ucapkan kat korang semua....
walaupun lewat skit tp aku nak post gak pasal Nabi Kekasih Allah nih....
Em...kan ke kte spatutnye sentiasa ingat kat Baginda......kan3...
Ok....jom kita hayati bahan2 nih....

video nih ceritakan pasal Nabi kita tu adalah anak yatim yang sangat disayangi oleh pencipta kita..

video

video klip nih plak lagu Raihan yg buat aku mengalirkan air mata sama mcm video kat atas......
kalau kita hayati betul2...memang pilu.....

video


So, camner....ada yang mengalirkan air mata tak?
kalau ada tuh baguslah....
nampaknya anda memang hayati betul2 lagu dan sayang pada Rasulullah....
kalau ada yang tak menangis tuh.....try lah menangis k...
sbb Rasulullah selalu menangis untuk kita.....
Rasulullah selalu bimbangkan nasib umatnya.....
hatta, masa penghujung nafasnya pun menyebut UMATI, UMATI, UMATI....
so....fikir-fikirkanlah.....

 p/s: tq pada sape2 yg hayati betul2....aku sayang korang sbb korang sayang Nabi.....=)

3 comments:

  1. em. memang tersentuh dihati. T_T
    tenkiu!

    ReplyDelete
  2. Tulip
    tq2....

    NS:
    btul kan....memang rase nak menangis....
    emm....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

papan kenyataan

Murid-murid kesayangan

Selamat datang