BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17, 2011

x sempat......x berkesempatan...

Assalamualaikum wbt...

sori sgt2 kpd rakan2 blogger....sbb....
1) x update blog lebih kurang seminggu.....
2) x bw kat blog korang....
3) x bls kunjungan.....

bkn apa....bkn saje2...tp terpakse....sbb....
1) ad test....(arini pun ada)
2) ada kuiz....tiap2 minggu ada...
3) assignment byk agi x siap.....
4) tenet kat blok aku nih slow nak mampos.....kdg2 putus.....
5) hujung minggu bru nih ada tetamu kat bilik plak.....

mcm2.....mase sgt cemburu kat aku....
ni pun aku amik skit mase......
kebetulan dlm kelas bleh on9.....
...so aku amik skit mase update blog nih.....

kesempatan nih aku nak ucapkan....
salam maulidur Rasul
kat semua rakan blogger.....

p/s: wish me the best of luck utk test Teori Set & Mantik mlm ni k.....

6 comments:

  1. weyhh.. dalam kelas pn sempat update blog ka??
    fuhh.. dasat2..

    ReplyDelete
  2. mizz_aina :
    hahaha....ala kan bljr html je....sempat sgt...kehkehkeh~

    ReplyDelete
  3. g.luck...
    untuk quiz next week juga
    lalalalalala

    ReplyDelete
  4. tenkiu2.....mggu ni ad 3 kuiz....mggu dpn ada satu test.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

papan kenyataan

Murid-murid kesayangan

Selamat datang